wtorek, 8 marca 2011

Sama prawda życiowa

Ostatnio dostałam 10 % rabatu na żwirek dla kotów z okazji Dnia Kobiet.
Hmmmm.......
Zaczęłam się zastanawiać o co chodzi i który mój kot jest kobietą.
Kotów mam dwa.
Kluśka kobietą już chyba nie jest bo niedawno ją wysterylizowaliśmy, a poza tym lata po drzewach jak nie przymierzając łobuz jakiś raczej rodzaju męskiego.
A Marian co prawda facetem był ale tez już mu odcięli atrybuty kociej męskości więc ustaliliśmy pospiesznie z Panem sprzedawcą, że to Marian jest kobietą.
Tak więc jestem właścicielką 2 kotków:
Kluśki

i Mariana(zawsze chciałam nazwać kota Marian :))).

A właściwie to one mi pozwalają mieszkać w moim domu, bo jak wiadomo one rządzą !!!!!  
A wszystkim ludziom obojga płci dedykuję prezentację ze wspaniałymi mądrościami życiowymi na poprawę nastroju.
Ja uśmiałam się do łez.
Ściskam Was mocno.

7 komentarzy:

  1. nie cierpię Dnia Kobiet!!Szkoda mi kobitek,które cały rok czekają na zdechłego -nierozwiniętego tulipana...noooo klękajcie narody.......dzięki za wysłanie prezentacji na maila!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A tam fajnie z tym dniem kobiet, zawsze można zaszaleć, bo przecież okazja ;) A dla niektórych ten nierozwinięty tulipan może przynieść szczęście, więc nie ma co ich żałować ;) Żałować to trzeba tych facetów co myślą, że jak podarują tego nieszczęsnego tulipanka to z nich nie wiadomo jaki jest amanty dżentelmen ;)
    Najgorzej, że ja nie lubię wina ;)Ale za to czekoladą nadrabiam...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja miałam napisać o tych kotach a odniosłam się do komentarza Qra Domowej ;)
    Koty cudowne, bardzo mi się podobają. Miałam takiego podobnego rudzielca, bardzo go kochałam...Tutaj jest Bożenka taka nasza siostra blogowa, ma bardzo podobnego do Twojego rudzielca. Świetne są, zazdroszczę Ci, ja niestety teraz nie mogę mieć kotów w domu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Koty wspaniałe, choć ja mam psa :).
    Miłego blogowania, ja też niedawno zaczęłam. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  5. wlasnie U Qry przeczytalam, ze jestes jej przyjaciolka wiec szybko dodaje Twoj blog do "moich", bardzo lubie jej bloga wiec podejrzewam, ze i Twoj mi sie spodoba. To taka jakby gwarancja;-)
    Zaraz przejrze inne Twoje posty
    Pozdrawiam cieplo z Italii
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozycja kota Kluśki wraz z napisem na gazecie pod nią jest wielce sugestywna hihihihi co do kotów i domu to ktoś mądry kiedys stwierdził bez cienia przesady uważam, że każdy kot myśli, że to ty mieszkasz u niego, a nie on u ciebie:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kotki i uważam ze imię Marian jak najbardziej do kota pasuje.

    Moja kociczka jest samiczką i ma na imię Stefan. I bardzo uważam ze to imię jej pasuje

    OdpowiedzUsuń